Kx'~ Index du Forum
Kx'~
Bienvenu sur le forum Killer Xtrem

Kx'~ Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Bienvenue 

____________MW2____________
                                                                          20 victoires - 2 défaite - 00 nul

______Blacks Ops______
                                        00 victoire - 00 défaite - 00 nul

:: Solsticios Y Equinoccios Poemas: (Primera Y Segunda Etapa) ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Kx'~ Index du Forum -> Zone de Recrutement -> Demande de Recrutements [on]
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
naithmarke

Masculin

MessagePosté le: Lun 26 Juin - 08:25 (2017)    Sujet du message: Solsticios Y Equinoccios Poemas: (Primera Y Segunda Etapa) Répondre en citant

Solsticios y Equinoccios Poemas: (Primera y Segunda Etapa) (Spanish Edition)
by Rosa María Ruiz Cuenca
rating: 5.0 (1 reviews)

->>>DOWNLOAD BOOK Solsticios y Equinoccios Poemas: (Primera y Segunda Etapa) (Spanish Edition)
READ BOOK Solsticios y Equinoccios Poemas: (Primera y Segunda Etapa) (Spanish Edition)

Creo no ser una desconocida para todos vosotros. Ya, en los albores de Internet, tuve publicadas varias páginas webs, una de ellas dedicada a una pequeña selección de mis poemas. Con el tiempo, y por razones de Internet, esas páginas webs desaparecieron. Fuisteis muchos los que me pedisteis que publicara estos y, habiendo pasado años, pensé que ya era hora de integrar, todo lo escrito, a ordenador, puesto que lo tenía mecanografiado en máquina electrónica y luego en un maravilloso procesador de textos, que era lo más en esos tiempos. Y aquí estoy, con los que fueron mis primeros poemas y alguna canción. Mis poemas son historias contadas en versos. Sean reales o ficticios, siempre que escribo un poema siento gran empatía con lo que estoy escribiendo. Y nada mejor que mis lectores se identifiquen con algún personaje o sentimiento que les emocione y les haga vibrar. Espero que os gusten este puñado de poemas “de buhardilla” -como les llamé una vez-. Gracias por leerme.

Details:
rank: #1,742,676
price: $5.00
bound: 139 pages
publisher: Agencia del ISBN (March 18, 2017)
lang: Spanish
asin:
isbn: 8461796012, 978-8461796014,
weight: 9.4 ounces (
filesize:

Solsticios y Equinoccios Poemas: (Primera y Segunda Etapa) (Spanish Edition) get free

Tags: book iCloud, book read online, free fb2, book get pdf, book online, original book, torrent download 1337x, direct link book mp3 find how download, download eng book, book 2shared, eReader online, book for mac, free macbook read, torrent download Rarbg free, free online iphone, book DropBox, iphone value francais audio book, free epub, read store amazon sale mobile, book download via Transmission, book torrent, free online iphone, book view, online iBooks offline eng free, book pc free, book for Windows Phone, text view writer download amazon, eReader itunes view windows download, download torrent isoHunt, pdf download full book, book drive, book Mega, book DepositFiles, phone wiki free eReader book, free full pc phone book, free ebook, shop read access flibusta information, tom portable german direct link online, free txt, book cheap book, book tablet, book google docs, mobile ebook, francais ebook access online offline, free download via uTorrent, full version download

171bf2437f

Saga Book Two download epub mobi pdf fb2READ BOOK Student Issues: A Guide for Practitioners: Student Discipline, Special Education Discipline, Anti-Bullying and Other Relevant Student IssuesThe Ontario Craft Beer Guide Robin LeBlancONLINE BOOK How to Make Super Affiliate CommissionsONLINE BOOK Performance NutritionONLINE BOOK The Mexican-American War and Spanish-American War: The History of the Major Conflicts That Resulted in America's Expansion Across North AmericaREAD BOOK Journey To LoveONLINE BOOK Becoming a millionaire using your employee salary:: The formula to wealth.[PDF] Textual Vision: Augustan Design and the Invention of Eighteenth-Century British Culture (Transits: Literature, Thought & Culture, 1650–1850)ONLINE BOOK LOVE The Beat Goes On

Publicité

MessagePosté le: Lun 26 Juin - 08:25 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Kx'~ Index du Forum -> Zone de Recrutement -> Demande de Recrutements [on] Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation